zaterdag 26 januari 2013

Als je toch al bezig bent met crisis control...

Zoals sommigen misschien al gemerkt hebben aan de blog van gisteren was deze wat kort. Wat hier fout ging was dat deze blog door Tom is geschreven, die momenteel druk bezig is met het laatste programmeerwerk. Tom en ik hadden namelijk de afspraak gemaakt dat ik me zou gaan focussen op de presentatie en het PR-werk, waaronder deze blog, terwijl hij de laatste zaken afrondde. Ziggo was het niet eens met deze deal. Inmiddels heb ik weer internet weten te regelen door de computer via de telefoon met t-mobile verbinding te laten maken, dus ik kan weer (traag) aan het werk.

Beter nieuws is er ook:

  • Zoals jullie in de blogpost van gisteren hebben kunnen lezen kunnen wij inmiddels QR-codes uitlezen en omzetten in battle-chips.
  • Van de eerste flyer is de ruwe versie klaar.
  • De presentatie woensdag staat grotendeels op papier (nou ja, keynote)
  • Ik heb een storyboard voor het filmpje tijdens de presentatie, deze zal ik morgen tot volledige film verwerken danwel grotendeels verwerken.
Succes allen bij de laatste paar dagen,
Daan

Geen opmerkingen:

Een reactie posten